Klacht: Ontevreden over de service

op 28 juni 2016 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mail gestuurd die ongeopend blijft liggen.
Zelf gebeld en kon niemand aan de lijn krijgen van de desbetreffende afdeling.
Te druk, is het antwoord.
Vind ik geen goede service nadat je twee nieuwe fietsen hebt gekocht.

Gewenste Oplossing:

Dat de service ten alle tijden goed behoort te zijn.wij willen graag zachtere zadels op de Vicenza Nero fietsen, maar schijnt nogal moeilijk om dit via Stella te kunnen realiseren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 28 oktober 2016 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte familie Oenema,

Na aanleiding van uw klacht hebben wij u getracht telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.
Wij zullen het in de komende periode nogmaals proberen ook zullen wij dan een afspraak met u maken voor het uitvoeren van de 1e gratis onderhoudsbeurt.

Uiteraard hebben wij dan ook verschillende zadels bij ons mocht dit nog wenselijk zijn voor u.

Met vriendelijke groet,

Bas Mostert
Klanttevredenheidsmanager

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Oenema