Klacht: Ontevreden over behandeling van teveel betaalde mobiele telefoon

op 27 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik Shardy Monk heb een mobiele telefoon op 06-03-2014 gekocht bij Phone House met een looptijd van 2 jaar contract. In 06-03-2016 heb ik mijn mobiele telefoon afbetaald,dus moest ik alleen mijn abonnement wijzing en maandelijks betalen, maar tot mijn verbazing bracht KPN mijn mobiele telefoon nog steeds in rekening, ondanks afbetaling van mijn mobiele telefoon. Ik ging begin augustus naar de winkel, daar werd aan mijn verteld, dat ik KPN moest bellen en het teveel betaalde geld terug kon vragen, want de mobiele telefoon is vanaf 06-03-2016 afbetaald. Dat heb ik ook gedaan.De personeel van KPN zei tegen mij, dat zij het gaat uitzoeken, en dat zij mij terug zou bellen hierover. Na weken wachten op een bericht van KPN zonder resultaat en gehoor, heb ik begin begin september weer gebeld. Ik kreeg te horen dat ze er nog steeds mee bezig zijn, ik vraag me af hoelang moet het nog duren?

Ik ben diep teleurgesteld in KPN dat mijn klacht zo lang duur om het af te handelen, zodat ik mijn teveel betaalde geld terug te krijgen.

Hopen voor een spoedig reactie van KPN verblijf ik.

Bijlage: kopie Overeenkomst mobiele telefoon 06-23562822

Ik ben tevreden wanneer mijn klacht wordt behandeld en het teveel betaalde geld op mijn rekening wordt gestort.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shardyyyyyy