Klacht: ontevreden over Batavus Monaco E-GO

op 29 juni 2017 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Geachte Heer/Mvr.,
Op 10 maart 2017 hebben wij 2 dames fietsen gekocht bij onze vaste fietsenwinkel in Venlo , het betreft de Batavus Monaco E-GO met het batterij pakket E-400 series zilver v2 tegen meerprijs , dit is al onze 4de Batavus fiets dus wij waren tot nu toe erg tevreden over Batavus .
Deze E-GO valt ons zwaar tegen we zijn al diverse malen bij de fietsenwinkel terug geweest en worden er zo goed mogelijk geholpen echter zijn er een aantal dingen die hun ook niet kunnen verhelpen zoals ,accu is erg snel leeg en heeft veel tijd nodig om op te laden de radius is bij lange na niet haalbaar , de spaken al diverse malen laten aandraaien omdat deze los zaten , slecht lees baar display soms zelf vocht erin eentje is er al vervangen, de afwerkinking : de jasbeschermers springen los de kettingkast laat los diverse rubbers waar de kabels in lopen springen telkens los .
De fiets is zeer slecht vooruit te krijgen zonder ondersteuning dus we moeten goed opletten dat we niet te ver fietsen en dit is eigenlijk niet het doel geweest van onze overstap naar de E-GO, want het waren fietsen van bijna 2000 euro per stuk we hadden zeker van Batavus meer verwacht het is tot nu toe een grote teleurstelling .
mvg, Marian en Geert

We zijn eigenlijk dermate teleurgesteld dat we besloten hebben om de fiets om te ruilen voor een andere merk en dat kan toch nooit de bedoeling van Batavus zijn om klanten kwijt te raken .
Dit kost ons nu meer geld omdat we niet het gehele bedrag wat wij betaald hebben drie maanden geleden terug krijgen,of Batavus moet ons hierin tegemoet komen dan zijn we pas tevreden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 5561