Klacht: Ontevreden

op 18 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb in juli/aug een bestelling gedaan die na 40 dagen gratis zou worden verzonden ,die dagen zijn inmiddels al lang verstreken en mijn bestelling in nog steeds niet door mij ontvangen, inmiddels weer een klacht ingediend en toe werd de bestelling waar ik zo lang heb op moeten wachten aangeboden als ik 18.00 verzendkosten eerst betalen moest aan de postbode .
Dit ik natuurlijk heb geweigerd maar de firma MiniInthebox heeft daar niet meer op gereageerd het bedrag wat ik betaald heb voor spullen die ik niet heb ontvangen ook niet terug ontvangen.

mijn betaalde bedrag terug gestort zal krijgen.

Snelheid en oplossing

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 09:23 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Pibanel