Klacht: ontevreden

op 13 juni 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

op 2 mei 2018 boekt mijn zoon een parking voor het vertrek van 24mei tot 31 mei alles oke .Drie dagen voor vertrek een ganse uitleg wie de chauffeur is en welke rijbewijzen die man heeft .Oke .Twee uur voor vertrek vanuit Belgie krijgt men zoon een mail van park plus dat ze de parking hebben geannuleerd .Men zoon mailt terug en zeg ik wil die parking .Neen we kunnen de kwaliteiten niet leveren die we willen geven ,dus nu vragen we ons geld terug maar nu reageren ze ineens niet meer Ik zelf heb ook die parking geboekt voor 3 juli tot 15 juli heb al verschillende mailtjes gestuurd of die nog doorgaat .Met gevolg nog steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeds geen antwoord.Ben vandaag klacht gaan indienen bij de politie . HOOP MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN VAN 2 PARKINGS IN TOTAAL VAN 122 EURO

ALS IK MIJN GELD TERUG GEKREGEN HEB

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leona68