Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | feb 23 | jan 23 | ||
1 | Parkmobile | 7 | -8 | 15 | 53% |
2 | Yellowbrick | 3 | -1 | 4 | 25% |
3 | Invoned | 1 | 1 | 0 | 100% |
4 | Qpark | 1 | -3 | 4 | 75% |
Total aantal klachten | 12 | -12 | 24 | 50% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Parkmobile heeft een oplospercentage van 64%. 64%
|
|
---|---|---|---|
2 | ![]() |
![]() Yellowbrick heeft een oplospercentage van 16%. 16%
|
![]() |
![]() P1 heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() APCOA Parking heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Parkeergarage Centraal Arnhem heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Sky-Park heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Interparking Leidschenveen heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Quick Parking heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Park-line heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Invoned heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |