Klacht: onterechtebeoordeling reparatie sepay pinautomaat

op 27 juli 2015 over Sepay B.V. in de categorie Betaalsystemen

Heb een eigen pinautomaat van sepay en die het eerst goed deed…na een tijdje begon het toestel steeds opnieuw gegevens binnen te halen (update denk ik) terwijl dat al was gebeurd. Toen wilde het toestel soms niet pinnen maar na het toestel aan en uit te hebben gezet was dat weer goed. De dag er naar deed ik het toestel aan en ging dat goed en had verbinding en in eens viel het toestel uit en kon ik hem niet meer aan krijgen. Maar even gebeld met sepay en een mevrouw stond mij vriendelijk te voor en naar wat testes en dat ik het klepje achter bij de batterij weg moest halen en kijken naar de lampjes en de uit knop even in te houden kwam ze tot de conclusie dat het toestel in de beveiliging was gesprongen en dat ik deze moet opsturen naar sepay kreeg ook netjes een leen toestel. toen kreeg ik ineens een mail dat het toestel het witte huis is beschadigd en dat de tamper(weet niet wat dat is) door val of stoot schade kapot is gegaan reparatie kosten €190,- exl btw. Het toestel is nooit gevallen en staat bij ons vast op het balie en met het vervoeren zit deze in een gekochte bruine sepay draagtas en in onze dikwandige koffer. Even te hebben gebeld met sepay en uitgelegd dat het toestel nooit kan zijn gevallen en stoten ook niet moest ik het even op de mail zetten. Gemaild dat ik er niet mee eens ben krijg ik een tweede mail dat de antenne kapot is weer gemaild dat ik er niet mee eens ben krijg ik ineens foto’s met een deuk in de boven kant en een scheur bij de batterij klep…. moet ik nu ineens het leentoestel opsturen en krijg ik mijn eigen terug…..ongelooflijk stuur ik een toestel op in de oorspronkelijke doos onbeschadigd krijg ik hem beschadigd en niet werkend terug terwijl het alleen maar een beveiliging probleem was……en nu geen toestel die werk wel elke maand het betalen …

Hoop dat het toch wordt opgelost en dat ik mijn toestel gewoon netjes werkend terugkrijg .....

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sepay B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sepay B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sepay B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Sepay B.V.

6 maanden geleden -

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sepay B.V. in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sepay B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sepay B.V.

Heeft op 12 juli 2016 om 15:41 geantwoord

Dag mevrouw Hilbert,

Mijn excuses voor de vertraging van de reactie. Sinds afgelopen week heb ik de inloggegevens van dit platform mogen ontvangen.

Het is (al) een oude kwestie en ik zie in ons systeem dat deze zaak uiteindelijk is opgelost, zonder extra kosten. Zou u dit voor mij willen bevestigen?

Mocht er iets anders zijn, dan staat onze helpdesk voor u klaar!

Nick

Alle klachten die gemeld zijn door miekes446