Klacht: onterechte verwijzing naar de fabrikant

op 22 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

In mei 2016 heb ik een koekenpan (keramisch) gekocht bij Blokker (grootwinkelcentrum Amstelveen) en na een paar maanden lieten 2 kleine stukjes van de bodem los.
Op mijn klacht werd gereageerd dat ik maar bij BK moest gaan klagen.
Ik heb de winkelchef er op gewezen dat dit niet de juiste weg is.
Hij wilde er toch niet op ingaan, ook niet nadat ik had gezegd hierover een klacht in te zullen dienen
E.H. Suuring, Amstelveen

Als ik een andere pan krijg of mijn geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 22 augustus 2016 om 16:01 geantwoord

Beste heer Suuring,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wanneer er iets mis blijkt te zijn met een artikel dat u bij ons heeft gekocht kunt u altijd bij ons terecht om dit te laten beoordelen. In de winkel wordt er dan gekeken wat er mis is met het artikel, of het om een defect gaat en vervolgens of het defect onder de garantie valt. Ik vind het behoorlijk vreemd dat u bent doorverwezen naar de fabrikant van het artikel. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Als verkopende partij zijn wij verantwoordelijk voor het product dat we hebben verkocht. Uw klacht hierover wordt dan ook met zowel de winkel als de rayonleider besproken.
Graag wil ik u hier verder mee helpen. Zou u hiervoor foto's van uw pan en een kopie van uw aankoopbewijs willen mailen naar info@blokker.nl onder vermelding van contactnr 1196660? De foto's worden dan hier beoordeeld. Uiteraard is het ook mogelijk om met uw pan naar een van de andere filialen te gaan mocht u hier de voorkeur aan geven.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ErBlok