Klacht: ONTERECHTE TWEEDE VERZEKERING

op 23 juli 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Op 2 juni 2017 werd aan de balie Firefly te Alicante ons een tweede verzekering onderschreven wat zeer onterecht is. We hadden bij de reservering via Doyouspain.com een voertuig gehuurd met verzekering die 30 % goedkoper was indien dit via internet zou worden vastgelegd wat ook werd gedaan het verzekeringsbewijs werd afgedrukt (Allianz Polisnummer 2864100 voor de periode 02/06 tot 23/06/2017- prijs 137.97 euro.
Bij de balie Firefly werd ons medegedeeld dat deze zijn niet werkten met deze maatschappij en wij een nieuwe verzekering van 168 euro bij Firefly moesten nemen indien er iets fout zou lopen. Aangezien het om bejaarde mensen ging wouden zij geen risico nemen maar dit is ONTERECHT en een dure aangelegenheid. Ondertussen(eerste mail vertrokken op 23/06, dag van aankomst) werd de klacht reeds gelanceerd bij Allianz en de klantenservice huurverzekering. Wij hopen op een terugbetaling van de 168 euro op de naam van Augusta Kerremans de huurder BE19293011325312.
NR RENTAL AGREEMENT 92639677-4 PL NR 7413JXG
Beste dank en vriendelijke groeten.
Mijn emailadres : meriekevancampenhout@hotmail.com
gsm 0032479 52 90 41

Terugbetaling van de verzekering : 168.00 euro op rekening van huurder Augusta Kerremans BE 19293011325312

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Merieke

3 maanden geleden - Klacht doorgegeven op 23/06 en tot op heden 30/08 geen nieuws ? ondertussen opnieuw een wagen gehuurd en in December zal er nog een worden gehuurd. Heel goeie klanten maar blijven in de kou staan !

Alle klachten die gemeld zijn door Merieke