Klacht: onterechte spotify afschrijvingen

op 14 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS,

Toevallig erachter gekomen dat van december 2015 9,99 wordt afgeschreven voor spotify abonnement dat via KPN loopt.

Gewenste Oplossing:

als het geld terug is (90 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 05 oktober 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bonnema,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen initiëren,wijzigen of terugboeken.
Voor vragen over uw individuele betalingen kunt u contact opnemen met Spotify.

Met vriendelijke groet,
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door allard bonnema