Klacht: onterechte sepa domiciliering

op 27 juli 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Sinds 17/02/2017 wordt er maandelijks via domiciliering een variabel bedrag afgehaald.

Ik heb geen idee over wat dit gaat.

Zie hiervoor bijlage

Het volledige bedrag zijnde 49,75 wordt terugbetaald

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 00:06 geantwoord

Geachte Robert Gasia,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

De merchant die maandelijks geld van uw rekening boekt is Bliyoo. De doorlopende betaling die u bent aangegaan is een maandelijks contract met Bliyoo zie website--> http://www.bruna.nl/bliyoo. Als u deze betaling stop wil zetten dan raad ik u aan direct contact op te nemen met Bliyoo. Adyen voert alleen de betaling uit voor Bliyoo. Een emailadres waar je hen op kan bereiken is: Klantenservice@bruna.nl

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door robertgasia