Klacht: Onterechte schadeclaim

op 16 mei 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb bij uw bedrijf een auto gehuurd in alicante. Prima auto, niks aan de hand. Tot nu, 3 weken later krijg ik ineens een rekening van 300 euro schade die ik zogenaamd aan de auto hebben gedaan. Ik heb de auto precies zo ingeleverd zoals ik hem kreeg, schadevrij!!! Er was alleen niemand om dit te controleren op dat moment. Ik heb de sleutel in de brievenbus gedopeneerd en ben het vliegtuig ingestapt. Dat er nu een schadeformulier op mijn mat ligt vind ik schandalig en ik ben dan ook niet bereid om europcar een cent te betalen, desnoods wordt het een rechtzaak. Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen en dat europcar gewoon netjes de claim intrekt.

Hans Waal

Als de geclaimde schade komt te vervallen. Ik heb hier niks mee te maken gehad! Misschien dat een medewerker per ongeluk schade heeft gemaakt of dat iemand er tegen aan is gereden nadat ik hem heb ingeleverd, maar ik heb niks mee te maken. Ik snap ook niet dat een bedrijf iets kan claimen nadat ik het heb ingeleverd. Als er dan niet niemand is om het te bekijken is dat toch niet mijn probleem?!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Waal