Klacht: onterechte rekeningen via interum justitia

op 01 juli 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

3 jaar geleden heb ik mijn flat moeten verkopen. Kwam in de schuldsanering.Na 2 jaar krijg ik via incasso nog rekeningen 350 euro en nu 150 euro .woon al 3 jaar elders. Gebeld . Hoor niks terug terwijl ik meerdere malen heb uitgelegd dat ik daar niet meer woon.geen reactie terug maar wel rekeningen sruren.

Wanneer feenstra mij eindelijk uitschrijft. En mij geen onterechte rekeningen stuurt. Al 350 euro onterecht betaald blijkt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

10 maanden geleden - Geachte heer J*****, Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw geplaatste bericht hebben wij getracht telefonisch in contact met u te komen, maar helaas zonder succes. Graag zouden wij het een en ander voor u willen uitzoeken, echter hebben wij wel de betreffende adresgegevens van uw vorige adres nodig. Wij zouden u vriendelijk willen verzoeken ons deze te doen toekomen. Gelieve deze te e-mailen naar webcare@feenstra.com. Zodra wij de betreffende gegevens in ons bezit hebben kunnen wij overgaan tot het in behandeling nemen van uw klacht. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare ^SK

Bericht van Feenstra

10 maanden geleden - Geachte heer J*****, Onlangs hebben wij telefonisch contact met u opgenomen nadat u uw bericht via onze klachtenafdeling ten gehore heeft gebracht. Wij hebben u toen het een en ander uitgelegd over de procedure. Echter hebben wij u na dit gesprek meerdere keren getracht te bellen om onze coulance met u te bespreken, maar helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Graag komen wij nog telefonisch in contact met u en zullen dit later in de week nogmaals proberen. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan kunt e-mailen naar webcare@feenstra.com. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare ^SK

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 juli 2016 om 08:48 geantwoord

Geachte heer J*****,

Allereerst bied ik namens Feenstra onze welgemeende excuses aan voor het niet adequaat reageren op uw correspondentie.

Intern hebben wij de situatie besproken en zijn wij tot gezamenlijke oplossing gekomen. Wij hebben de situatie ook telefonisch met u besproken.

Uit coulance zullen wij overgaan tot het intern crediteren van uw openstaande factuur.

Wij vinden het fijn dat wij hier samen uit zijn gekomen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door ruud janssen