Klacht: Onterechte rekening van T-mobile

op 26 april 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vrouw heeft ongeveer 2,5 jaar geleden haar abonnement opgezegt bij T-mobile en als laatste rekening kreeg zij een ongekend hoge telefoon rekening. Zij had een abbo € 15,= zonder internet of wat dan ook. Zij heeft nooit internet gehad en/of gebruikt en weet al helemaal niet hoe ze dat zou moeten aanzetten. Al de jaren dat ze bij T-mobile klant is geweest heeft zij buiten vakanties om nooit hoge rekeningen gehad maar NOOIT voor internet gebruik.Maar de laatste rekening was ineens ruim €180,=

Contact gehad met T-mobile of zij konden vertellen waar door dat abnormale bedrag vandaan kwam,internet wisten ze te vertellen,wat zij immers niet gebruikte op haar mobiel. De laatste maand bedrag gewoon betaald maar zonder de kosten voor internet. Ze heeft per mail en per telefoon verzocht om aan te tonen waar de gemaakte vandaan komen maar tot op heden niks meer vernomen van T-mobile. Als de kosten zijn wat ons betreft betaald behalve het internet dan maar dat mag blijkbaar gewoon tegenwoordig en provider roept gewoon wat en maar daar ook zonder meer naar handelen zonder ook maar een enkel bewijs te tonen en te overleggen. Gaan we een nieuw abbo afsluiten voor haar want ze wil een nieuwe telefoon blijkt dat ze staat geregistreed bij het bkr. Ik eis dat of ze tonen aan waar het hoge tegoed vandaan komt of ze moeten per omgaande de registratie verwijderen.

We zijn tevreden als de registratie wordt opgeheven en T-mobile nu eindelijk eens aantoont hoe ze bij die hoge kosten komen ......want met een abbo zonder internet kan je geen INTERNET gebruiken. Niet met dat abbo wat ze bij T-Mobile had.

Dit moet nu en eens voor altijd opgelost worden en die bkr registratie weg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra v Genderen