Mijn Klacht:
Bij mijn verhuizing in 2012 Paukenhof 24 1544ZC Zaandijk heb ik mijn nieuwe woonadres ( Leonard Bernsteinstraat 12 1544LB Zaandijk per email doorgegeven aan KPN, zij hebben er niets mee gedaan. Brieven van KPN zijn naar mijn oude woonadres gestuurd en deze bewoner heeft de post met adres onbekend retour gestuurd naar KPN, zegt bureau Lindorff.. Nu blijkt dat er een faktuur nog openstaat van 35 euro december 2012, inmiddels is deze uitgezet naar incasso bureau Lindorff. Het bedrag is inmiddels opgelopen tot 78,81.KPN had mij kunnen benaderen op mijn emailadres wegens eventuele betalings achterstand maar blijkbaar kost dit teveel moeite en schakelen zij na 3 maanden meteen een incasso bureau in. Nu na ruim 4 jaar kunnen zij wel ineens mijn nieuwe woonadres vinden, het betreft een faktuur van december 2012 en ik krijg een brief van incassobureau Lindorff op 10 januari 2017. Heb ook aangegeven waarom dit niet eerder is gebeurd. Wij zijn zo goed als zeker van onze zaak dat die rekening in 2012 al is betaald maar omdat de rekening in 2016 is opgeheven kunnen wij dit niet meer nakijken. Schandalig voor woorden, zij hadden mij ook per email kunnen inlichten, had mij incassokosten en rente bespaart. Het betreft mobiele nummer 06 51194223, contractdatum weet ik niet helemaal zeker meer, naam R.v.Nugteren, woon inmiddels opmezelf op Bolksbeek 44, 1509EE Zaandam
Gewenste Oplossing:
als deze rekening word kwijtgescholden door laksheid van KPN.