Klacht: Onterechte registratie preventel

op 04 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Brief van Preventel ontvangen (dagtekening 20-07-2016) dat ik door KPN geregistreerd ben ivm achterstallige vordering. Factuur van KPN ontvangen (dagtekening 25-07-2016) met een te vorderen bedrag van €15,76. Te betalen vóór 03-08-2016, want anders: incassobureau.
Rekening op 02-08-2016 betaald via telebankieren.
In contact met KPN werd eerst beweerd dat het bedrag niet betaald was. Daarna of ik niet toch nog een ander abonnement had waar vordering open stond. Na overleggen van de factuur én de brief én een screenshot van de betaling was KPN bereid iets meer onderzoek te doen.
Vanmorgen de afhandeling: ligt niet bij hen, maar bij preventel. Of ik dat maar zelf wilde regelen. In de brief van Preventel staat juist dat KPN de registratie na betaling weer ongedaan maakt. Word met andere woorden van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl ik niet eens een achterstallige betaling had. Moet dus een probleem oplossen dat niet door mij gecreëerd is, en wat niet eens een probleem zou moeten zijn. Want er was geen probleem!
Dit alles na overstappen naar andere mobielprovider én na bijna twintig jaar trouwe klant te zijn geweest.

Registratie bij stichting preventel door kpn ongedaan gemaakt is.
En dan hoef nog niet eens een excuus van KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Smit 14