Klacht: Onterechte reeds aanwezige schade aangemerkt.

op 28 november 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na eerdere positive ervaringen met Goldcar Gran Canaria nu een negatieve.
Vooraf een auto gereserveerd via de website in een mooie aanbieding zoals altijd. Steeds weer proberen ze een extra verzekering te slijten. Ik houd het bij de basisverzekering. In tegenstelling tot eerdere contracten kreeg ik nu een auto met volop aanwezige schade. De schade vermeld op het contract maar de kopie bleek in het Spaans. Je krijgt de sleutel in het kantoor en je kunt zelf je auto op halen.
Ook nu geen enkel probleem volgens Goldcar als er toch nog meer schade blijkt is een simpele foto voldoende. Ne een week op afspraak de auto weer ingeleverd zonder enige extra schade. Omdat het vliegtuig zeer vroeg in de morgen vertrekt mag je hem afleveren en kun je de sleutel in de kluis werpen. Dit ging altijd goed.
Een dag later krijg je de schrik, je dient € 910 aan schades te betalen. De meeste staan ook op het contract 1 hebben ze er nog aan toegevoegd. Gelukkig heb ik de foto nog.
Maar ja hoe moet je dit melden en de foto meesturen? Nergens een email adres te bekennen wel kun je een incident form aanmaken. Dit keurig gedaan met het de sommering dat ik ze verbied om de € 910 van de creditcard af te mogen schrijven wegens het zoals ik toen nog dacht het misverstand… Hun antwoord is totaal onbevredigend en verwerpen het argument. m.i. een standaard antwoord tekstje. Zie nu maar je geld terug te krijgen want inmiddels is de € 910 van mijn creditcard af geschreven. Ik blijk niet de enige te zijn die dit is overkomen als ik het internet zo af speur. Dit blijkt dus een malafide praktijk…

Gewenste Oplossing:

Ik wil het totale bedrag van € 910 terug gestort zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coenze