Klacht: Onterechte opzetting abonnement en heractivering tegen andere voorwaarden

op 27 juni 2016 over Netflix Luxembourg in de categorie Media

Mijn abonnement is stop gezet aangezien er geen incasso heeft plaats kunnen vinden. De reden hiervan is dat ING geconstateerd heeft dat mijn creditcardgegegevens in het bezit zijn van iemand anders en daardoor mijn kaart heeft geblokkeerd. Hierdoor heeft iTunes niet kunnen incasseren.

Afgelopen woensdag (22 juni) kreeg ik deze melding van ING en dat ik een nieuwe CC toegestuurd zou krijgen. Inmiddels heb ik de pincode al in huis maar de fysieke kaart nog niet. Ik heb mijn gegevens in iTunes dus nog niet kunnen wijzigen. Gister (26 juni) kreeg ik een melding van iTunes dat incasso niet gelukt is. Vandaag (27 juni) is mijn account geblokkeerd. Ik vind dat niet echt getuigen van klantvriendelijkheid. Ik ben al lid sinds oktober 2013 en nu word ik er direct uitgeknikkerd. Ik kan nu mijn abonnement vernieuwen tegen andere voorwaarden dan voorheen, ook dat vind ik onacceptabel.

Accout heractiveren conform reguliere abonnementstarieven. Daarnaast verwacht ik een vorm van compensatie, bijvoorbeeld 2 maanden gratis abonnement.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netflix Luxembourg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netflix Luxembourg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erik01