Klacht: onterechte no show factuur

op 06 april 2020 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Hierbij onze laatste poging om van deze soap van een relax weekend naar2 stress weken te stoppen.

Wij hebben na onderstaande mail nog zeker 4 x telefonisch contact met van der Valk hotels Akersloot gehad. Wij hebben onderstaande op een normale manier uitgelegd dat wij echt niet konden komen omdat mijn vrouw in het ziekenhuis te Leiderdorp werkt en oproepbaar moest blijven ook in het weekend. Tevens hadden wij geboekt voor de faciliteiten( restaurant, Sauna, etc) die allemaal gesloten zijn. Tot onze verbazing werden wij als zeurpieten afgeschilderd en tevens werd ons medegedeeld dat van der Valk geen partij is maar Hotels.nl. Wij hebben zie ingesloten mails dat wij van der Valk duidelijk gemaakt dat wij netjes alles met jullie hadden opgelost en dit hebben we ook op advies van Van der Valk naar hun gemaild. Van der Valk bleef maar aangeven dat wij telefonisch contact met jullie op moesten nemen. Waarop wij steeds herhaalde dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn alleen maar per mail.

Wij gaan er vanuit dat jullie van der Valk wel kunnen overtuigen dat er zeker geen sprake van een no show (wij hebben zeker 3x gebeld dat we niet kwamen en 2x gemaild)daarom zijn wij van mening dat de betreffende factuur voor de kosten van uw overnachting onterecht is. En dat er een duidelijke afspraak komt om dit af te ronden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

Met vriendelijke groet

Fred en Jolanda Peper

Als de onterechte No show factuur als niet verzonden wordt beschouwd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]