Klacht: Onterechte negatieve BKR MELDING !

op 13 juni 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Omdat OTTO mij telefonisch niet kan helpen met dit plaats ik het hier.

Sinds februari 2018 ben ik al bezig met otto. Ik heb 4 x een beschadigde bank afgeleverd gekregen. Mu weer in afwachting van een nieuwe bestellingbank.
Nu heb ik een mail gekregen waarin staat dat ik een negatieve BKR melding heb en dat otto een vooruitbetaling nodig heeft om mijn bestelling in orde te maken.

Ik had bij de tweede keer dat ik de bank had geretourneerd een melding gekregen dat otto een melding bij de bkr heeft gedaan. Hierover otto gebeld en er werd mij gezegd dit als niet verzonden te beschouwen.

Nu krijg ik een melding dat ik daadwerkelijk een negatieve bkr heb gekregen door OTTO hun fout !

Ik wil dat de melding per direct word weggehaald en hiervan een bevestiging. En dat mijn bestelling verder in orde gemaakt kan worden.

Wanneer de negatieve BKR melding per direct word weggehaald en ik hiervan een melding krijg. En OTTO mijn bestelling verder in orde kan maken. Ik wacht al sinds februari 2018 voor een onbeschadigde bank en het word steeds krankzinniger met OTTO !

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 13 juni 2018 om 12:40 geantwoord

Heeft op 13 juni 2018 om 13:39 geantwoord

Dit negatieve BKR is ontstaan door OTTO. Ik heb hierover meerdere malen gebeld maar niemand die mij hiermee verder kan helpen. Doordat otto al 3 x een beschadigde bank heeft afgeleverd met tussenpauzes van elke keer 7 weken wachten i.v.m levertijd verwachten ze wel dat de termijnbedrag doorgaat. Dit is een fout van Otto en ik verwacht dat otto dit negatieve bkr melding per direct verwijderd bij de bkr !

Alle klachten die gemeld zijn door FJJJJ