Klacht: onterechte mnelding van foutief ingevoerde gegevns

op 09 september 2018 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na invoering van alle benodigde gegevens komt er steeds een fout melding. na herhaaldelijke controle mijnerzijds , blijf het onmogelijk verder te komen en kaarten te activeren en printen

Gewenste Oplossing:

als het opvolgen van de aanwijzingen oer post verkregen ook daadwerkelijk zouden werken. of er daarnaast een alternatief gegeven wordt bv. tel. nr.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kikkoopman@hotmail.com