Klacht: Onterechte kosten buiten Abonnementsgeld

op 15 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik was op een cruise rondom Groot Brittanië deze zomer en had een tele2 unlimited bundel welke ook in Europa geldig was. Toch zijn er kosten bijgekomen voor dataverbruik in Bermuda. Ik ben absoluut niet in de buurt van Bermuda geweest en heb dan ook geen verbinding met een netwerk hiervan gemaakt. Ik heb netjes alleen via mijn EU bundel geinternet en elke keer als de data opwas een smsje gestuurd voor extra data (zoals hoort).
Ik heb nooit toestemming gegegeven om verbinding te maken met een mast uit Bermuda en vind het dan ook onterecht ik 2 malig 60 euro bovenop mijn abonnementskosten moet betalen.

Ik heb hierop telefonisch gesproken met een medewerker van Tele2, deze vertelde mij dat ik een vergoedingsformulier in moest vullen.
Dit heb ik gedaan op 15-8-2017 en ik zou binnen maximaal 10 werkdagen een reactie krijgen.

Tot op heden (15-9-2017) heb ik geen reactie mogen ontvangen en dit zijn naar mijn berekening toch iets meer dan 10 werkdagen.

Ik heb daarom ook besloten om mijn abonnementsgeld te storneren om zo hopelijk een snellere reactie van Tele2 te krijgen.

Ik heb voor Tele2 gekozen wegens de lage prijs, daar blijft zo weinig van over…

Als de extra kosten buiten het abonnement kwijtgescholden worden. Ik zal dan mijn normale abonnementsgeld wederom betalen en klant blijven.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris san.