Klacht: onterechte inschrijving /onterechte incasso/onbererikbaarheid /

op 03 augustus 2017 over Huurwoningeninnederland.nl in de categorie Verhuur

|Het is mij volstrekt onduidelijk wanneer ik mij ingeschreven zou hebben /
plotseling ontving ik een aanmaning voor een betaling van 19,95 /
bij geen betaling wordt .e.ea.uit handen gegevenm / . wat tot gevolg zou hebben . / 40 E verhoging /
weer (meerdere malen) heb ik gevraagd om uitleg / geen reaktie / behalve dreigementen / ook geinformeerd waarom zij NOOIT? maar dan ook NOOIT enige aktiviteit of informatie verschaft hebben / GEEN REAKTIE /

de laatste vier keer kreeg een reaktie terug dat alles wat ik geschreven had onbestelbaar was !! in vreemde niet te begrijpen tekst / in ieder geval was alles onbestelbaar en ik zou nieuw bericht krijgen wanneer dit euvel hersteld was /

Indien noodzakelijk kan ik U de gehele correspondentie doen toekomen /

laat t mij maar horen /

t spreekt vanzelf dit ik eea niet of nog niet voldaan heb / mijn laatste bericht/vraag aan hun was/is kunt U mij laten zien waar /wanneer ik mij bij jullie heb ingeschreven /

nog geen antwoord terug gekregen /

met vr groet Ton Sciaroni /

PS dit is in 4 maanden tijd de 4e keer dat ik met regelrechte oplichters te maken krijg !

wanneer e.e.a. uit mijn gezichtsveld verdwijnt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningeninnederland.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningeninnederland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Sciaroni