Klacht: Onterechte informatie hoge belkosten

op 04 juli 2018 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen zaterdag 30 Juni gebeld naar 9292 voor businformatie voor 1 Juli ik stond 10 min in de wacht toen ik werd geholpen kon de medewerker het adres niet vinden nadat ik het tien keer gespeld had gaf ze door dat er zeker bussen zouden rijden. Nu bleek de zondag dit niet het geval waardoor ik mensen moest gaan bellen om mij op te halen. Het ergste komt nog een rekening van 24 Euro!!! voor onjuiste informatie.

Gewenste Oplossing:

De gemaakte belkosten terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 07 september 2018 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Jolanda, bedankt voor je melding maar ook vervelend om te lezen dat je via 0900-9292 niet de informatie hebt gekregen waar je naar zocht.

Graag willen we dit verder uitzoeken en wil ik je vragen om deze melding inclusief de volgende informatie op te sturen naar reizigers@9292.nl:

- datum en tijd van bellen
- tel. nr. waarmee gebeld is naar 0900-9292.

Groeten, Marco

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door fliekie