Klacht: Onterechte incasso vanuit Frankrijk

op 22 januari 2016 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens een ongeval (niet onze fout) en doorrijden andere bestuurder. Dag bij politie gezeten ,proces verbaal met getuigen van onze onschuld, schrijft Europcar € 850,– af van onze creditcard. Via onze bank dit teruggehaald en Eurocapcar is aangeschreven door onze bank om bewijs aan te leveren dat deze afschrijving terecht was. Hier kregen zij 3 maanden de tijd voor. Er zijn nu 7 maanden overheen gegaan en ik krijg een incassoburo uit Frankrijk achter mij aan. WAAROM??

Gewenste Oplossing:

Ophouden met deze aanmaningen en bedreigingen over zwarte lijsten, advocaten etc etc.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europcar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 12 mei 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Amersfoort033
x