Klacht: Onterechte incasso kosten

op 27 juni 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Ik heb een telefoon verzekering afgesloten bij EWP. Wat blijkt is dat EWP het bedrag niet heeft kunnen afschrijven van mijn rekening, en ik nu dus brieven ontvang van een duits incassobureau met allerlei kosten. De reden waarom ik dit onterecht vind is omdat ik nooit eerder aanmaningen of herinneringen,e-mails heb ontvangen van EWP. Na contact gehad te hebben met EWP werd mij aangeraden contact op te nemen met het duitse incasso bureau alleen zijn hun niet te bereiken.

Ik ben bereid de gemiste maandelijkse bedragen te betalen zonder de overige incasso kosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 augustus 2016 om 08:02 geantwoord

Jullie geven aan dat ik nooit op eerdere aanmaningen heb gereageerd maar kunnen niet aan tonen dat er ooit maar een brief is gestuurd naar mijn adres. Verder verzoeken jullie mij om contact op te nemen met het incassobureau wat gewoon niet mogelijk is aangezien het bedrijf geen telefoon nummer heeft en niet op mijn e-mails reageerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Marciah