Klacht: onterechte incasso kosten

op 06 juni 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg op 3-5 een brief van Syncasso over een huurachterstand. ( pas ontstaan per 01-05 , dus redelijk vroeg om incasso buro te sturen ). In deze brief was de betalings termijn gesteld op 17-05 op straffe van indien niet betaald op die datum er incasso kosten gerekend zouden worden. Ik heb toen gereageerd en gevraagd om uitstel omdat mijn salaris in de laatste week gestort wordt, Ik kreeg op 17-05 ( de dag van vervallen van de termijn ) bevestiging dat uitstel akkoord was en ik voor 01-06 moest betalen, wat ik ook keurig heb gedaan. Nu wordt ik alsnog geacht de incassokosten te betalen, wat heel raar is want dan had ik geen uitstel hoeven vragen, en daarop akkoord heb gekregen. waarop heb ik dan akkoord gekregen ?? Daarbij heb ik dan ook niet de kans gekregen om alsnog voor 17-05 het bedrag te voldoen ( zie antwoord datum ) met eventueel geleend geld om de incassokosten te voorkomen.
Ik hoor graag van u,
Mvg,
P.Krams

Als ik geen incassokosten hoef te betalen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 08 juni 2016 om 11:59 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 8 juni jl. een brief gestuurd naar de betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan de betrokkene hebben toegelicht. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Pekram

7 maanden geleden - Dit is geen oplossing , dit is gelijk willen halen en niet verder willen kijken naar wat er gezegd is. Deze kwestie is dan ook voor mij niet opgelost. !!

Alle klachten die gemeld zijn door Pekram