Klacht: onterechte incasso en opzegging van abonnement door fout van KPN

op 18 januari 2014 over KPN Vaste Telefonie in de categorie Vaste Telefonie

Door een fout van KPN wordt een abonnement door KPN opgezegd. Na 3 keer bellen om het nummer te behouden en het abonnement te laten voor wat het was terwijl telkens verbinding verbroken werd laat ik het wat het is en zet de zaak over na een andere aanbieder.
Als dank krijg ik 2 facturen met een boete van KPN omdat het jaar niet volgemaakt is. Ik maak een klacht bij KPN maar ook dat wordt een kastje muurtje spel. Onder protest maak ik het bedrag over. Na een poosje sturen ze vesting Finance op mij af. Die blijven als een dolle stier door draven en luisteren niet. Op 2-1 wordt het bedrag terug gestort door KPN en op 14-1 een brief dat vesting Finance dreigt met een procedure als ik het bedrag niet betaal.
Echt een mooi afscheid en het is zo zeker dat iemand nooit meer terug wil komen bij KPN

Dat ze mij met rust laten en die bloedhonden van mijn rug halen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Vaste Telefonie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Vaste Telefonie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilfriedbaars1