Klacht: Onterechte incasso

Marco-donk op 18 december 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb hierover een klacht ingediend een tweetal dagen geleden en de oplossing voor hun was een mail sturen naar ze.
Dat heb ik gedaan (zie hieronder) en vervolgens bleef het erg stil….

Dear,

I have got a complaint registered through (https://www.klacht.nl/novalnet-ag/klacht/onbekende-incasso-31/)
Based on your response I am contacting you to cancel the autmatic payments for something I don’t even know what it is from.

Direct debit on my account and no idea why or for what.

NOVALNET AG (DE53ZZZ00000004253)

Amount
€37.50

Date
15-12-2021

Please track down where this is from since personally I don’t have any idea what this could be. Next to that please cancel the automatic payments.

Dat deze automatische incasso word stopgezet en mijn geld wat is afgeschreven word terug gestort.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 20 december 2021 om 13:03 geantwoord

Marco-donk

Heeft op 20 december 2021 om 15:53 geantwoord

Dit is al onder de aandacht gebracht bij hun, en bij de website zelf. Ik heb ondertussen contact weten te krijgen viavia en dus alsnog weten op te lossen. Volgende incasso's van Novalnet AG worden geblokkeerd automatisch.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco-donk