Klacht: onterechte factuur+aanmaning tot betaling

op 26 januari 2016 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Voor een niet bestaande opdracht van mij heb ik een onverklaarbare factuur ad € 29,50 gekregen van Zorgtoeslag.nl, de tweede maal heb ik een aanmaning ad € 22,50 gekregen totaal nu van € 52,00. Ik heb de geschiedenis van mijn websearch bekeken en daaruit blijkt dat geen enkel contact of opdarcht heb gegeven om zorgtoeslag aan te vragen want dit heb ikzelf via mijn DigiD gedaan. Volkomen onbegrijpelijk en dit is pure oplichting. Ik ga hiervan aangifte doen bij de politie.

Als dit bedrijf ophoud te bestaan en iets nuttigs voor de maatchappij gaat doen ipv mensen te lopen zieken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door godert Wieringa