Klacht: Onterechte factuur van Fly Away Reizen

Roger S. op 06 april 2018 over Fly Away Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Dezelfde klacht als Delange Johan.
Mijn man is vorige maand telefonisch benaderd door iemand van Fly Away waarbij ze een klm reis aanboden. Mijn man heeft toen gezegd zet het maar op de mail dan kijken we naar de aanbieding. Vervolgens is er dus een mailtje met bijlage verschenen. De bijlage kon niet geopend worden. We hebben toen alles van Fly Away verwijderd in de mail. Wij hebben niets getekend en ook niets toegezegd.
Later hebben wij ook een mailtje van Pay Care gekregen … wij dachten dat het hier ging om phishing .. dus ook niets mee gedaan en in de spambox gedaan.
Gisteren kreeg mijn man echter op onze huistelefoon een dreigtelefoontje van Fly Away of we toch aub de €106,00 wilden betalen anders zou de zaak uiteindelijk voor de rechter kunnen verschijnen. De man van Fly Away was zeer agressief in zijn benadering.

De hele zaak opgelost wordt zonder betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fly Away Reizen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fly Away Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door