Klacht: Onterechte factuur van 1200 euro

op 08 september 2018 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Mijn zoon en gezin waren met verlof in Spanje en huurde in januari via de website van Goldcar een auto op Alicante airport voor een periode van 98 tot 258 en betaalde hiervoor €581,34. Na een tijd kreeg hij een paar problemen, 2 keer wilde de auto niet starten en ook schakelde hij moeilijk. Op maandag 208 maakte ze een uitstap en bij het terugkeren ’s avonds naar hun verblijf kregen ze een panne (konden niet meer schakelen). Na telefonisch kontact met golcar werd de auto weggetakeld en zij met een taxi teruggebracht naar Alicante luchthaven voor een andere auto die ze veel discussie met een onbeleefde persoon en mits betaling van een nieuw bedrag voor de benzine, kregen. Nu rekent goldcar hem via zijn Visa creditkaart €1200 aan €1080 voor de herstelling van de wagen en €120 voor de taxi alhoewel mijn zoon de volledige verzekering (super relax cover) die hij bij de reservatie kon nemen heeft genomen, dus ook panne met de koppeling was gedekt. Pittig detail, hij kreeg geen factuur van €1200 van hen voor de herstelling van de wagen maar wel eentje voor de huur van die wagen voor dezelfde periode als hun eerste wagen die hij origineel huurde (98 tot 258).

Mijn zoon is tevreden als hij die €1200 terugkrijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Michiels