Klacht: Onterechte factuur, geen reactie op vragen

op 10 augustus 2017 over Hostway in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb naar mijn beste weten mijn service al jaren geleden opgezegd door middel van een aangetekend schrijven aan Hostway.
We hebben onlangs een mail van Hostway mogen ontvangen dat wij voor een jaar de kosten van de domeinnaam moeten betalen. Aangezien we willen weten waarop dit is gebaseerd, hebben we een mail gestuurd naar uw bedrijf, om nadere informatie, om de rechtsgeldigheid te kunnen vaststellen van deze rekening. We hebben taal nog teken van Hostway ontvangen, na de aangemaakte ticket van 26 juni 2017. Hostway heeft nog wel getracht geld te incasseren, maar Hostway is bij de bank geblokkeerd door ons na onterechte incasso in het verleden. We hebben geen antwoord op onze vraag gehad, maar wel weer een dreiging van incasso. Het is tekenend voor Hostway, dat niet reageert op vragen, men verstrekt alleen een ticketnummer, en blijft maar onterecht facturen sturen. Nadere toelichting blijft altijd uit.

We zijn inmiddels verhuisd naar een andere provider, en willen dit graag opgelost hebben op een nette manier. Dat houd in dat wij geen zakelijke dienstverlening van Hostway willen, aangezien wij geen contract met hun hebben, en het beëindigde contract niet willen verlengen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hostway

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hostway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FAQM Consultancy