Klacht: onterechte factuur

op 19 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had netjes op 23 februari 2016 gebeld met tele2 om mijn abonnement op te zeggen per 24 maart 2016. Dit was geen enkel probleem en snel geregeld.
nu bleek dus dat ze waren vergeten mijn internet abonnement ook op te zeggen, dit terwijl ik duidelijk vermeld had dat ik met alles ging overstappen. Nu heb ik 3 keer contact gehad en werd mij verteld dat dit zou worden geregeld, maar helaas is dit niet zo. Ze hebben mijn opzegging pas per 23 april in laten gaan dus ik moet nu nog een maand extra betalen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze de extra ONTERECHTE maand factuur laten vervalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Zaalberg