Klacht: Onterechte en onduidelijke factuur van van dijk.

op 11 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb vandaag (10-7-17) een factuur gekregen voor boeken die niet ingeleverd zouden zijn of beschadigd. In deze factuur staat alleen een bedrag vermeld en niks anders qua informatie van welk boek jullie missen van mij. Het factuurnummer is: INL/17141135. Zou u mij kunnen vertellen welk boek niet is ingeleverd? Ik weet namelijk zeker dat al mijn boeken zijn meegenomen door de mevrouw die de boeken in nam. Ook heb ik een kaartje gekregen waarin stond: bedankt voor het inleveren van je boeken!

De boete kwijtgescholden wordt. Aangezien ik alle boeken heb ingeleverd zonder enige vorm van schade. En mij destijds verteld is dat alles goed was en ik weg mocht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 juli 2017 om 08:02 geantwoord

Beste Richard,

Op de factuur van € 47,45 (factuurnummer INL 17141135) staat vermeld dat het artikel \"Thema's maatschappijleer 1 vmbo-kgt\" (artikelnummer 8950016) beschadigd/beschreven is ingeleverd. Op de dag van inleveren krijg je na inlevering een schaderapport mee waarop staat dat dit artikel niet correct is ingeleverd.

Op 27 september 2016 hebben wij dit artikel nieuw aan jou geleverd. Wanneer het artikel dan beschadigd wordt ingeleverd, krijg je hier helaas een schadenota voor.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Richaaard