Mijn Klacht:
Ik ben al 3,5 jaar klant bij Vandebron. Na het eerste jaar ontving ik een terugbetaling, maar de afgelopen twee jaar moest ik telkens bijbetalen. Dit jaar ontving ik een geschatte eindafrekening van €3860, terwijl ik steeds de meterstand heb doorgegeven. Op basis van mijn gegevens zou ik maar 6000 kWh per jaar verbruikt hebben en geen 15000 kWh. Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd ik slecht behandeld. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik geen antwoord op mijn vragen en werd de verbinding verbroken.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Vandebron om mijn eindafrekening te herzien en een oplossing voor de slechte klantenservice.


