Klacht: Onterechte eindafrekening en slechte klantenservice

klager27daf08f op 23 juni 2026 over Vandebron in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Vandebron
Status Open
Datum 23 juni 2026

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik ben al 3,5 jaar klant bij Vandebron. Na het eerste jaar ontving ik een terugbetaling, maar de afgelopen twee jaar moest ik telkens bijbetalen. Dit jaar ontving ik een geschatte eindafrekening van €3860, terwijl ik steeds de meterstand heb doorgegeven. Op basis van mijn gegevens zou ik maar 6000 kWh per jaar verbruikt hebben en geen 15000 kWh. Toen ik contact opnam met de klantenservice, werd ik slecht behandeld. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik geen antwoord op mijn vragen en werd de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek Vandebron om mijn eindafrekening te herzien en een oplossing voor de slechte klantenservice.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Vandebron
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vandebron

Reactie van de melder van de klacht klager27daf08f

13 uur geleden - Slecht contact rekeningen kloppen niet

Alle klachten die gemeld zijn door klager27daf08f
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij geschillen met uw energieleverancier kunt u naar de Geschillencommissie Energie. Leveranciers mogen geen onredelijke opzegboetes rekenen en moeten transparant zijn over tarieven.

Bron: ACM / Geschillencommissie Energie