Klacht: Onterechte brandstofboete…

op 20 juni 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Er is na onze vakantie in Zuid Frankrijk, door het verhuurbedrijf Goldcar, onterecht een boete opgelegd voor het niet afgetankt retourneren van de auto. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met diverse verhuurbedrijven en ging ervan uit dat een aan Transavia “gekoppeld” bedrijf toch zeker wel te vertrouwen zou zijn.
Jammer genoeg is dit dus niet het geval. Vanwege enige haast van onze eigen zijde en druk om snel de bagage uit te laden (de auto’s werden bijna bumper tegen bumper geparkeerd), ben ik vergeten een foto te maken van de volle brandstofmeter. En laat het net nu een keer misgaan…. Ik heb reeds een klachtenformulier ingevuld en ook een incidentnummer ontvangen maar heb tot op heden niets weer gehoord. Wacht nu een week op antwoord. Heb wel bankafschrijvingen als bewijs van het aftanken vlak voor terugbrengst van de auto.
Hebben meer mensen deze ervaring met Gold Car en evt. advies voor verder handelen?!

Nog niets te melden...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan Slomp