Klacht: Onterechte boete en adminkosten in Spanje doorbelast

op 11 augustus 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een no-replaymail heb ontvangen van Herz, waarvan Firefly een dochteronderneming is.
Mogelijk is er in de administratie van Firefly Valencia en Herz in Madrid iets niet goed gegaan.

Op 14 juli 2017 ben ik niet in Bilbao geweest, maar in San Antonio de Benegeber, waar mijn broer woont.
In de verkeersboete staat dat ik in Bilbao ben geweest op 14 juli en fout zou hebben geparkeerd.
Mijn bevestigingsnummer komt ook niet overeen met het klantnummer.
Mijn reserveringsnummer is: ES729652120
Bevestigingsnummer is: 07QC9F

Per ongeluk heb ik de sleutel met het contract in de brievenbus gedaan en kan het kenteken van de auto niet dus niet meer traceren.
Ik kan dus niets meer kan checken en daar is nu misbruik van gemaakt.

Ik maak al 3 jaar gebruik van Firefly en hoop dat het niet de laatste keer zal moeten worden.

Firefly heeft ook nog eens administratie kosten in rekening hebben gebracht. Ik eis dat u de 243,94 euro en 40 euro direct gestorneerd krijg. Graag ontvang ik ook per ommegaande een kopie van mijn getekende contract met Firefly die ik op het kantoor op het vliegveld van Valencia heb getekend en een specificatie van de definitieve afrekening, dus de tankkosten. Ik zal dan de tankkosten aan u kunnen vergoeden. Vond het al een vreemde gang van zaken dat ik nu een lege tank moest inleveren. De afgelopen jaren moest ik een volle tank inleveren.

Graag verneem ik u reactie.

Met Groet,

Mevr. van Haarlem

Als ik de juiste eindafrekening heb ontvangen (leesde tankkosten) de adminkosten van 40 euro en de 243,94 gestorneerd zijn.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Haarlem