Klacht: Onterechte boete contractbreuk

op 03 augustus 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boete bedrag gekregen voor contract breuk. Echter de beloofde ipad heb ik nooit ontvangen en hieraan was de contract lengte verbonden is mij verteld.
Ik ga ervan uit het boete bedrag zo snel mogelijk weer terug te ontvangen.
Ik heb meerdere klachten, maar die zal ik buiten beschouwing laten, wanneer het bedrag teruggestort is

Mijn klant nummer is 38 473 775-1
Groet,
H. Vogelsang

Gewenste Oplossing:

Zodra het boetebedrag teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 augustus 2016 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Vogelsang,

Bedankt voor jouw bericht. Graag licht ik de oorsprong van de aan jouw gefactureerde boete toe via onderstaand bericht.

De boetes die wij hebben gerekend op de eindnota zijn namelijk volledig terecht en hebben niets te maken met het device wat bij sommige overeenkomsten werd weggegeven.

De tweemaal 50 euro boete die wij nu rekenen hebben te maken met contractbreuk. Je had nog een contract lopen tot halfverwege 2017. Dit is nu verbroken en zoals in onze voorwaarden is opgenomen rekenen wij hiervoor kosten. Ook is dit terug te lezen via consuwijzer.nl.

Hopelijk is bovenstaande duidelijk voor je.

Met vriendelijke groet,

Hannah
Webcare Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door Hermingard