Klacht: Onterechte boet

op 18 augustus 2016 over HTM in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben Roxanne en heb een maandabonnement ,ik had mijn pas vergeten en vroeg of ik zo kon betalen dat ging niet ,aansluitend krijg ik boete van 55 euro ,i.v.m stage in buitenland kon ik niet binnen 10 dagen reageren ,heb dus maar betaald en alsnog bezwaar ingediend en mijn kaartnummer doorgegeven waarop staat dat ik betaald had ,krijg als antwoord moet binnen 10 dagen reageren dus en duur abonnement ik ben 17 dus geen studentenkaart en dan ook nog die boete

Gewenste Oplossing:

Als het opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTM

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tomaat 12