Klacht: Onterechte Blokkade(s) aanmaningen dubbele rekeningen niet bereid het op te lossen

op 26 mei 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Doorlopend steeds weer opnieuw, nu inmiddels al bijna een jaar komen er rekeningen die zogenaamd openstaan, aanmaningen, blokkade(s) terwijl iedere maand gewoon wordt betaald automatisch via de bank wordt overgemaakt net als alle andere vaste lasten en nergens is er een probleem enkel bij Oxxio! Sterker nog doordat ik nu echt alles aan het uitzoeken ben gegaan kom ik erachter gezien mijn bankafschriften/bewijzen dat ik teveel heb betaald!
Vanaf Januari t/m Mei 2021 heb ik al 89 euro teveel betaald. En de maanden waar het steeds over gaat zijn tevens ook dubbel betaald zo blijkt nu. Tevens worden er steeds belkosten gerekend terwijl het bellen niet eens is aangesloten en het kabeltje in de la ligt heb kan niet eens bellen n.l. niet eens een huistelefoon! Dit alles is aantoonbaar! Ook hierover doen ze net of ze gek zijn en vegen het zo van tafel en houden vol! Dit is echt onacceptabel!
Heb nu inmiddels al twee pakken, schrijven met bankafschriften/bewijzen, verzonden voor 6 dagen geleden de eerste en twee dagen geleden de tweede en er gebeurd helemaal niets! Nu inmiddels al 8 dagen een blokkade op Internet en Tv (bellen).
Cannock van hetzelfde laken een pak deze heb ik telefonisch contact mee gehad Vrijdag 21 Mei 20121 met Daniel en zou mij terug bellen op Dinsdag 25 Mei 20121 uiterlijk 12:00 omdat meneer Daniel ook zag dat het niet klopte en zou contact opnemen met Oxxio en dan met mij het oplossen dan waren ook alle stukken binnen zo gaf hij aan en het teveel betaalde bedrag zou ik zeker terug ontvangen. Oxxio EN Cannock houd zich weg als een Malafide bedrijf veel beloven niets nakomen en aanmaningen sturen die onterecht zijn dubbel willen innen niets oplossen en dan uit beeld verdwijnen..deze werkwijze lijkt toch verdomd veel op (een) Malafide bedrijf(ven)?! Dan staat in de Oxxio App mijn persoonlijke app weer iets heel anders dan in het schrijven en de mails betreft openstaan de rekeningen dit zegt ook al genoeg over de werkelijke administratie/werkwijze van Oxxio! Bewijzen dat dit alles betaald is zijn allang binnen bij Oxxio EN Cannock. Gezien Oxxio een onderdeel van KPN betreft Internet TV Bellen pakketten en bel ik de KPN is krijg ik een bandje/stem en hoor je neem contact op met het incassobureau wij kunnen je gegevens niet inzien Hoe erg is dit?? Ze staan je niet eens te woord en zeggen zelf ze kunnen mijn gegevens niet inzien maarrr..nemen wel klakkeloos aan dat er achterstanden zijn omdat Oxxio en Cannack dat heeft doorgegeven! Dit slaat toch werkelijk alles!! Dus de KPN ontvangt van mij ook hetzelfde pakket als Oxxio en Cannock als bewijs en ben dan wel benieuwd wat KPN hiermee doet gezien ik zelf bij KPN zelf geen schud heb en toch niet te woord wordt gestaan. Neem aan dat KPN toch deze klachten zeer serieus zal moeten nemen gezien ze met Oxxio en Cannack in zee zijn gegaan en zeker ook hun erbij betrokken worden nu bij de praktijken van Oxxio en Cannack. Al met AL wordt er niets opgelost en de blokkade is nog steeds van toepassing. Hier zijn geen woorden voor! Nu gedwongen een TV Progamma in te schakelen en desnoods ook een Advocaat voor de geleden schade/emotionele schade en de kosten die (extra) gemaakt zijn! Tenslotte betaal ik zelfs teveel en ontvang er NIETS voor terug! Malafide??!

Per Direct de Onterechte blokkade van Internet en Tv wordt opgeheven en mijn teveel betaalde geld terug ontvang uiteraard met een Welgemeend excuus en vergoeding voor de geleden schade/emotionele schade! klanten serieus nemen en een oplossing zoeken met de klant maken in plaats van op een nogal lage manier zo te behandelen! Bereikbaar zijn en tevens op een klantvriendelijke manier het samen met de klant gaan oplossen en niet het telefoonnummer zien en dan gewoonweg niet opnemen en/of doorschakelen!! HUN GROVE FOUTEN BEKENNEN Luisteren!!!! Dit onacceptabele gedrag is te vaak gebeurd en heeft te lang geduurd!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

2 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie! Betreffende het Internetgedeelte, heb ik uw klacht al in behandeling via Klachtenkompas. Het lijkt mij handig om dit niet dubbel te laten lopen, zodat de zaken zo helder mogelijk blijven. Met vriendelijke groet, Dick - Oxxio Telecombeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Diam01