Klacht: Onterechte blokkade

op 08 februari 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb dingen verkocht op marktplaats en ze blokkeren mijn rekening zo maar terwijl ze daar helemaal geen goede rede voor hebben

Heb spullen verkocht omdat ik het wat minder had de laatste tijd

En hun besluiten dit gewoon in hun eigen Zak te stoppen

Ik moet contact opnemen met sns maar veiligheidszaken is lastig te bereiken

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld wat van mij is in mijn handen heb en ik geen klant meer ben bij sns

Bericht van SNS Bank

1 jaar geleden - Beste Jan, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht mag je rechtstreeks bij ons indienen via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html?resultpos=1. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jvdn