Klacht: Onterechte bezorgkosten voor 2e bezorging

op 07 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Leenbakker zou een bestelling, die bestelling is tot 2 maal toe verschoven qua datum door Leenbakker zelf. De tweede keer zijn ze niet eens komen opdagen op de afgesproken datum te noemen 2 April 2014 waarna ik op 3 april 2014 zelf telefonisch contact heb opgenomen en ze erkennen dat er iets mis is gegaan vanuit hun zijde en dat de levering de Zaterdag erop geleverd zou worden.

Het probleem was dat ik niet kon pinnen op de Zaterdag toen ze aan de deur stonden (aanbetaling was reeds al gedaan bij filiaal van Leenbakker). Maar op de afgesproken dag kon ik echter wel pinnen omdat er toen geld op mijn rekening stond die ik een dag later opnam om zeker te zijn dat het geld niet wordt afgeschreven door een derde partij.

Leenbakker ging niet akkoord met het contant geldbedrag maar bood ook niet de optie om met mijn Creditcard te betalen per pin of om in het uiterste geval een eenmalige machtiging af te geven.

Daarnaast kreeg ik niet een uitdraai bij de laatste bon met de algemene voorwaarden van bezorgen. Overigens heb ik niet hoeven te tekenen bij ontvangst van de bon voor de algemene voorwaarden die ook de bezorging betroffen, waardoor ik geen kennis heb van de verplichting om per pin te betalen.

Leenbakker klantenservice heb ik telefonisch hiermee geconfronteerd en een medewerkster mevrouw Karina geeft aan dat het niet gebruikelijk is om de algemene voorwaarden te ondertekenen en dat ik zelf reseurch had moeten doen.
Filiaal van Almere Buiten kon ook niets voor mij betekenen.

Kortom ik moet de bezorgkosten alsnog voldoen alvorens ik mijn bestelling krijg. Hiermee ga ik niet akkoord en ik wil de bestelling ook niet annuleren.

Graag Uw hulp hierbij, voor meer info kunt U mij bellen op 0650836059

R. el Jattari

Als de levering alsnog wordt gedaan zonder voor de bezorgkosten op te moeten draaien.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RachidaJ