Klacht: Onterechte betaling vanaf de Visa card voor no-show

op 15 april 2020 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden drie kamers geboekt op 30-31 maart 2020 en deze zijn via de Visa card afgeschreven. Wij hebben op 27 maart een mail ontvangen van van der Valk hotel de Molenhoek te Nijmegen dat het hotel vanaf die datum gesloten was en of wij de boeking wilde wijzigen. Daarop heb ik gebeld met het hotel dat de boeking niet gewijzigd kon worden omdat de jongens daar moesten werken op die datum en daarom geboekt was, dus dan niet doorging omdat ZIJ niet open waren.Tot mijn verbazing krijg ik het geld niet terug omdat er via boooking.com is gereserveerd en wij daar niet geannuleerd hebben volgens hun. Uitgelegd dat het hotel ons heeft gezegd dat hun dicht waren Dus het hotel heeft geannuleerd niet wij. Booking.com gemaild maar dan word je doorverwezen naar het hotel en het hotel verwijst weer naar booking.com. Krijg hier een beetje kastje muur gevoel bij.

Gewoon het geld retour daar wij geen gebruik hebben kunnen maken van de reservering.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reserveringnummer 3109037785