Klacht: onterechte beschuldiging van gedragen en gewassen kleding

op 04 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Het is gewoon degoutant dat een pakket mij ongevraagd en onterecht wordt teruggezonden en ik zo gedwongen word tot betalen voor iets dat ik NIET gedaan heb!!!!! Zalando beweert dat ik de kleding gedragen en gewassen heb. Absolute onzin!!!! Ik heb melding gekregen dat mijn retourzending goed was verwerkt en opeens 2 weken later krijg ik mail dat het me teruggezonden wordt. Waar is dan ondertussen het pakket al wel niet geweest? Heb ook al 3 keer gebeld en 5 keer gemaild waarvan ik bewijs heb. Op mail wordt doodleuk niet geantwoord en aan de telefoon zeggen ze vlakaf we blijven bij onze mening….. Wel erg goedkoop om zo mensen geld af te luizen (lees: afpersen). Ik ben enorm woedend. Nooit bestel ik nog bij Zalando!!!!

Ik ben pas tevreden als ze stoppen van mij geld af te persen en mij valselijk te beschuldigen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sandraspissens