Klacht: onterechte beoordeling examen,de tijd en informatie.

op 13 juni 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

23 mei 2016 had ik het examen Nederlands:spreken en gespreksvaardigheden bij het LOI.Enkele weken van te voren kreeg ik een brief en daarin stond dat er een flipover aanwezig was waar je verplicht gebruik van moest maken en dat je voor elk onderdeel 10 minuten de tijd kreeg.
Toen in eenmaal aan beurt was(later dan gepland omdat mijn voorganger te laat was)kon ik beginnen met het onderwerp spreken.
Ten eerste wat mij opviel is dat er helemaal geen flipover aanwezig was terwijl ik daar wel op gerekend had.Er was alleen een ouderwets schoolbord met een krijtje!
Ten tweede:Halverwege mijn Spreken zei de examinator ga maar zitten wat we zitten al in tijdnood!!!Ik heb een 10minuten voor dit onderwerp uitgetrokken en halverweg moet ik gaan zitten en gaat hij aan mij vragen stellen.IK HEB TOCH HET RECHT OM EEN GOED CIJFER TE KUNNEN HALEN en mijn spreekbeurt van 10minuten af te maken!!!!!
Dat was dus blijkbaar niet het geval want ze zaten in tijd nood.
Krijg ik 11juni 2016 de uitslag binnen via de post.En wat denk je?Krijg ik voor beide onderdelen een 6!!! Wat is dit???Jullie hebben mij het niet eens laten afmaken terwijl ik alles zeer goed had uitgewerkt en voorbereid!!
Bezwaar maken kost 50euro,wat een voor instelling is dit?
Onjuiste informatie geven,mij niet de gerechtige tijd geven voor mijn examens en dan nog zulke cijfers durven te geven!!!BELACHELIJK.
Ik ben niet anders gewend van het LOI dat het aan alle kanten niet klopt!!!!

Dat ik hier verdere uitleg over wil hebben en mijn cijfers worden herzien.
Erg vreemd,ik krijg niet de tijd van jullie en dan ook nog zulke lage cijfers.
Ik wil wederom gebeld worden door Patricia Derksen van de Webcare.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

11 maanden geleden - Beste Sander, Erg vervelend dat het examen zo is verlopen. Dit lijkt ons ook niet de bedoeling. Ik heb direct contact opgenomen met ons examenbureau en deze gaan contact opnemen met de examinator om ook zijn kant van het verhaal te horen. Deze reactie moet ik even afwachten en hou het voor je in de gaten. Zodra ik meer weet kom ik er direct op terug. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 27 juni 2016 om 09:50 geantwoord

Beste Sander,

Het onderzoek naar aanleiding van je klacht is afgerond. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met de uitslag van het onderzoek.

Hiermee sluit ik de klacht op deze pagina af. Voor vragen of een reactie kun je een reply sturen op de e-mail die ik je heb gestuurd.

Patricia
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.j.hoekstra