Klacht: Onterechte behandeling

op 20 februari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Toen ik mij wilde inschrijven heb ik mij eerst telefonisch laten informeren over hoe en wat. Ik heb toen ook gevraagd naar de eventuele extra kosten en deze zouden er niet zijn vertelde het meisje mij. Nu kom ik er een tijd geleden al achter dat dit echter wel het geval is en dat deze ongeveer 700 euro bedragen voor het propedeuse jaar alleen al.
Hier gaat het echter nog veel verder, aangezien ik bij mijn aanmelding mij heb aangemeld voor de ASUS notebook, simpelweg omdat mijn eigen laptop kapot was. Deze laptop heb ik ruim 3,5 maanden na aanvraag pas ontvangen waardoor ik een studie achterstand heb opgelopen doordat ik zonder computer vrij weinig kan doen.
Daarnaast komt nog dat ik in de periode van oktober tot heden meerdere malen verkeerd ben geïnformeerd en continu van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
De wachttijden voor behandeling van vragen zijn absurd lang, als je belt sta je altijd minimaal een kwartier in de wacht en met een e-mail wacht je al gauw meer dan een week op antwoord.
Om het nog mooier te maken, zijn ze niet duidelijk over wat je precies moet doen, zo wordt er bijvoorbeeld onder een tab “inzendopgaven” een hele lijst met opgaven gegeven waaruit uiteindelijk blijkt dat je er maar 2 van de 18 moest maken. Vervolgens verwijten ze het jou, omdat je het niet hebt gelezen dat dat zo was. Wie begint er nu met het lezen van het laatste hoofdstuk van een module?
Ook biedt de LOI geen goede docenten aan. Neem bijvoorbeeld een opdracht die heel duidelijke eisen stelt, ik die vervolgens maak en hierna wordt beoordeeld op lay-out en ik 3 van de 10 punten krijg toegekend. Nul komma nul inhoudelijke feedback terwijl ik dit wel van een docent mag verwachten. Ik heb daarom ook een aanvraag gedaan voor een andere docent, maar kom er net door zelf te bellen, na 4 weken achter dat ze dit afwijzen omdat hun mening is dat het een goede docent is. Not.
Een echt klachtenproces ben ik zelfs aangegaan, maar hierin wordt ik zelfs grotendeels genegeerd. Wanneer ik het hele verhaal uitleg en er alleen wordt ingegaan op hoe het is en er niet inhoudelijk wordt gekeken naar wat ik zeg en alles genegeerd wordt wat zij fout hebben gedaan in deze periode, voel ik mij ook niet serieus genomen.
Conclusie: ik vind dat LOI mij niet biedt wat zij beloven te bieden.

Ik zou graag kosteloos willen stoppen met de studie, omdat zij ervoor gezorgd hebben dat ik mijn propedeuse niet meer kan behalen voor ik weer zal gaan studeren. Het doel was namelijk een propedeuse te behalen, zodat ik in september naar de universiteit zou kunnen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

3 maanden geleden - Beste Jasmijn, Hartelijk dank voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat er je de opleiding en service als zodanig ervaart. Dit is uiteraard niet onze intentie. Ik ga de situatie nader onderzoeken en kom er zo spoedig mogelijk bij je op terug. Met vriendelijke groet, Thirza LOI Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 24 februari 2018 om 09:30 geantwoord

Beste Jasmijn,

Ik heb de gegevens gecontroleerd en ik zie dat jouw klacht reeds in behandeling is bij onze Klachtenunit. Wij, team Webcare, zullen ons wegens die reden niet in deze communicatie mengen. Ik zal jouw bericht op klacht.nl kenbaar maken aan jouw dossierbehandelaar.

Ik wil je adviseren het bericht vanuit de Klachtenunit af te wachten. Indien je andere vragen hebt die niet gerelateerd zijn aan jouw huidige klacht, kun je uiteraard daarvoor alsnog bij ons terecht.

Thirza
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jasmijnkv