Klacht: Onterechte banS!

op 10 mei 2016 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Beste,

Ik heb een klacht over de beleid van Habbo. Ik heb de afgelopen meerdere bans meegemaakt, waarvan 8/10e onterecht was, en eraf werd gehaald.

Vandaag toen ik op school was, en na school thuis kwam stond er opeens dat ik was verbannen, de reden hiervan was ‘het delen van persoonsgegevens van anderen’. Het is een ban van 1 maand, en het zou gebeurd zijn om 13:47. Dit betwijfel ik, ik was rond de ochtend online, maar zeker geen 13:47.

Het vervelende van deze ban is, is dat Habbo niet reageerd op mijn tickets, en nog wat vervelend is; ik kan geen nieuwe account(s) maken, en elke andere account waarop ik inlog, van mij of mijn broertje, is ook verbannen, ondanks dat deze accounts niet online zijn geweest!

Ik vind dit zeer naar, doordat er veel waardes op staan en omdat er actief gespeeld werd. Ook verloopt er o.a. HC Club, wat echt geld kost, en kostbare tijd voor mijn groep waarvan ik leider ben, en moet aansturen.

Graag hoop ik met behulp van jullie, tot een goed resultaat te komen.

De ban is dus, naar mijn mening, onterecht, aangezien ik niet online was en zoiets niet gedaan kan hebben.

Uit privacy overwegingen heb ik ervoor gekozen mijn gebruikersnaam er niet in te zetten, maar het ticketnummer is: ‘ 136187 ‘. Dit zal voldoende moeten zijn.

Gr,

Wanneer er een gepaste oplossing komt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vaseli