Klacht: Onterechte afsluitkosten door niet op hoogte brengen hogere factuur Klant!

op 15 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Wij zijn klant van Tele 2 en zoals normaal werd er elke maand een bedrag van 37€ of €39 euro gecasseert. Opeens zonder aankondiging nog briief werd er een bedrag van €50 zoveel afgehouden. Ik had op dat moment geen achterstand of dergelijke en kon het niet plaaytsentsen waarom ze dit bedrag hadden afgeschreven.Aangezien ik altyd precies voldoebde saldo op mijn rekening heb voor de mandelijkse vaste lasten heb ik dit bedrag gesanneert en gelijk mijn normale abbonnementskosten van €39 alsnog gelijk over gemaakt zodat ik zeker ervan was dat ik daarmee niet in de problemen zou komen. Weken vergingen. OPEENS zag ik dat Tele 2 mij had afgesloten. Ik belde de klantendienst om te vragen wat er mis was. De vriendelijke meid legde me uit omdat we inplaats van €50zoveel maar €39,00 betaald hadden. Ik vroeg haar waarom we opeens een hoger bedrag moesten betalen terwijl mijn tv en.bel abonnement €39 bedroeg. Daarop antwoorde ze dat het eenmalig en devfactuur voor een langere periode dan was. Ik maakte gelijk dat restant over want ik wist nu waarom en vroeg haar ook waarom ik er geen bericht over heb gehad dat ze voor die maand een.hoger bedrag gingen afboeken? Daarop wist ze me niet een duidelijk antwoord op te geven.. 2 uur erna was ik weer aangesloten. De maand erna werd er opeens € 65 van mn rekening gepakt,waarop ik deze weer saneerde en gewoon weer €39 overmaakte,want wist alweer niet WAAROM! Op een gegeven moment kreeg ik een.brief van.bos incasso voor een openstaand bedrag van €12zoveel terwijl ik deze al had over gemaakt. Ik stuurde na heel veel bellen en gestress mijn bankafschriften naar de deurwaarder waarop stond dat ik die €12zoveel al lang gelden had over gemaakt. Helaas niet eens 2 weken laten kwam er een brief van dezelfde deurwaarder dat er een bedrag van €65 euro openstond plus natuurlijk de €40 incasso kosten. Ik moest dus alweer bellen deze keer belde ik de deurwaarder zelf en vroeg waaruit die €65 bestonden want ik had mijn maandelijkse €39 tog over gemaakt. Deze zei dat ze nog €26 in rekening hadden gebracht om mij her aan te sluiten. MAAR ALS TELE2 Netjes mij op de hoogte had gebracht waarom ze de eerste keer €50 zoveel gingen afboeken wist ik waarom het ging en hoefde niks te saneren en dus ook niet opnieuw aangesloten te worden. Ik vind Tele2 faalt hier heel erg om geld te incasseren zonder de klant nader te informeren. Ik heb de deurwaarder meedere malen gebeld om te vragen wat de stand van zaken was en dat die €26 heraansluitkosten onterecht zijn. Want als er een zaak bij de deurwaarder ligt verschaft tele2 jezelf geen informatie hierover en moet alles via de deurwaarder gaan,wat ook heel lastig is want ze wereten niks van jou als klant!Ik had niks meer vernomen van de deurwaarder en dacht het dossier daarmee was gesloten. Totdat ik vorig week weer werd afgesloten van tele2. Ik belde woedend op envroeg waar ze mee bezig waren. Hun antwoord was omdat er nog €26 openstonden bij de deurwaarder hebben ze me maar weer afgesloten. Ik belde woedend de deurwaarder en vroeg wat er was. Deze zei dat ze mijn een email hadden gestuurd waar instond dat tele2 vind dat de her aansluitings kosten terecht waren en deze alsnog moest voldoen aan de deurwaarder maar deze niet heb betaald. Ik heb nooit een mail ontvangen en de deuurwaarder zou deze opnieuw naar mij laten toekomen,maar ook niet ontvangen. Ik moest maar in mijn spam kijken maar daar was die ook niet. Ik vind dit allemaal zo oneerlijk en onterecht als tele2 mij als klant schriftelijk had benadert over de eenmalige hogere automatiche incasso was dit allemaal niet gebeurd.Nu sta ik als wanbetaler en kan nooit meer klant meer worden.Daarnaast komt dat de Klantenservice van Tele2stuk voor stuk onervaren mensen zijn. De ene zegt dit en de andere dat. Heel onproffesioneel voor een organisatie die zoveel reclame over zichzelf maakt maar dan tog blijkt dat ze tog niet de beste zijn.

Als ik van de deurwaarder af ben en tele 2 inziet dat ze mij op de hoogte hadden moeten brengen van een eenmalige hogere factuur dan was er niks aan de hand en ik was nog steeds klant want heb nooit maar ook nooit een achterstand gehad in mijn abonnementskosten!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Goonsz8