Klacht: Onterechte afsluiting en geen poging herstel.

op 27 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 7-11 is het abonnement van mijn zoon van 16 onterecht afgesloten. Volgens het systeem van Tele2 wegens wanbetaling maar al snel werd erkend dat hiervan geen sprake was. Op 12-11 is door een medewerkster een mail naar customer solutions gestuurd (intern) met verzoek dit op te lossen. Een fout door de financiële afd werd gevonden. Op 10-12 nog geen reactie of oplossing terwijl de termijn toen verstreek waarbinnen Tele2 moest reageren. Tot op heden, en vele beluren en gesprekken met klantenafd Tele2 verder is er nog geen reactie van de afd HQ finance die dit alleen kunnen oplossen. Erkenning door de mensen van de klantenafd maar zij kunnen niets doen. Volkomen onduidelijk of er aandacht voor deze situatie is en indien wel, wat de status is.

Wanneer ik contact heb met de betreffende afdeling die mij uit dient te leggen waarom wij zo lang moeten wachten voor een door Tele2 gemaakte fout, hersteld wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mmhvervoort